fbpx

המדריך המקיף לעמדת צילום לחתונה

יול 28, 2022

תכנון חתונה יכול להיות עסק מלחיץ, מתסכל ומבלבל… אבל גם כיף לא נורמלי. כשזה מגיע לבחירת הספקים ונותני השירות לחתונה שילוו אתכם ביום הגדול, ייתכן שאתם מתלבטים האם שווה ללכת על עמדת צילום מעוצבת לחתונה שלכם.

אולי אתם בכלל לא סגורים מה זאת בדיוק עמדת צילום או כיצד אתם והאורחים שלכם יכולים ליהנות ממנו ביום המרגש בחייכם. כדי להוריד לכם עוד דאגה אחת מהגב מרשימת ההכנות והסידורים הבלתי נגמרת לפני החתונה, הכנו עבורכם מדריך מקיף ומפורט שיענה על כל השאלות והתהיות שלכם בנוגע לעמדת צילום  לאירועים. אז כל הכלות והחתנים הנרגשים, קחו נשימה עמוקה והתיישבו בנוחות כי הגיע הזמן לצאת לדרך ולגלות את כל מה שרציתם לדעת על עמדות צילום לחתונה ולא העזתם לשאול.

תוכן עניינים:

  1. מה זאת עמדת צילום לחתונה?
  2. כיצד עמדת צילום לאירוע יכולה לשדרג את החתונה?
  3. מהן האפשרויות השונות של עמדות צילום לחתונה?
  4. מהם הגדלים ותצורות התמונה של עמדות צילום לחתונה?
  5. בין אילו חוויות עמדת צילום לאירוע אוכל לבחור?
  6. כיצד לבחור את התפאורה והרקע הטובים והמתאימים ביותר לחתונה שלי?
  7. כמה עולה עמדת צילום מיוחדת לחתונה?
  8. מתי כדאי להזמין עמדת צילום לאירועים?
  9. כמה זמן לוקח להתקין את עמדת הצילום לאירוע?
  10. לכמה זמן צריך להזמין את עמדת הסלפי?
  11. האם אפשר לעצור באופן זמני את פעילות עמדת הצילום ברגע המתאים?
  12. מתי להפעיל את עמדת הצילום לאירוע?
  13. היכן עדיף למקם את עמדת הצילום לאירועים?
  14. איך לבחור את ספק עמדת הצילום הנכון ?
  15. השורה התחתונה

מה זאת עמדת צילום לחתונה?

קודם כל הגיע הזמן להבין מה זאת החיה הזאת בכלל. עמדת צילום היא מתקן מודרני חדיש המצויד במצלמה דיגיטלית לתיעוד תמונות, וברוב המקרים היא כוללת גם מדפסת תמונות המאפשרת להפיק את התצלומים עבורכם ועבור האורחים שלכם על המקום ובאופן מידי. עמדת צילום היא הרבה יותר מתא מאולתר בהתאמה אישית, מדובר באטרקציה שלמה  העוזרת להנציח זיכרונות בלתי נשכחים ולייצר מזכרות לכל החיים מהיום המיוחד שלכם. זאת הדרך המושלמת להפעיל ולבדר את האורחים בצורה מקורית וחווייתית, המתאימה לכל הגילאים ומספקת תוצאות ברמה הגבוהה ביותר שישדרגו את האירוע שלכם ויגרמו לו לבלוט בנוף. משתמשי העמדה יכולים לצלם תמונות, ליצור סרטוני GIF מונפשים, לשתף את התמונות באופן מידי באמצעות הודעות טקסט או דוא"ל, ולהדפיס על המקום תמונות מרהיבות שהם יוכלו ליהנות מהן זמן רב לאחר האירוע. תמונות פיסיות ודיגיטליות הן זיכרונות, מזכרות ואוצרות יקרים מפז שיחזירו אתכם ליום הגדול בחייכם, בכל פעם שתעבירו אותן ברחבי החדר…הן ילוו אתכם במשך שנים ארוכות.

עמדות צילום בדרך כלל מגיעות עם מפעילים צמודים שיעזרו בתפעול הציוד, חלוקת תדפיסי התמונות ויצירת אווירה נעימה ותוססת לאורך האירוע כולו.

עמדת צילום לאירועים ולחתונות

כיצד עמדת צילום תשדרג את אירוע החתונה שלי?

עמדת צילום מושקעת יכולה להפוך לגולת הכותרת של האירוע. מעבר למקום מפלט רגוע ומהנה עבור האורחים, יש אינספור סיבות טובות ללכת על עמדת צילום לחתונה.

 

 

 

. בידור לכם ולאורחים שלכם

אין דבר גרוע יותר מלהתארח בחתונה סתמית, משעממת וחסרת מעוף ולספור את הדקות עד שכל העסק יסתיים ואפשר יהיה לחזור הביתה. עמדת צילום  מספקת בידור נוסף ( מעבר לפעילויות השגרתיות כמו ארוחה וריקודים) .

היא תעזור להפעיל את האורחים, להעלות חיוך על פניהם ולהקפיץ את מצב הרוח שלהם. האטרקציה הייחודית הזאת תהפוך את האירוע שלכם להרבה יותר מקורי, מלהיב ומרשים. לאחר החתונה, תקבלו אלבום מלא בתמונות של האורחים שלכם… תוכלו להשתמש בהן התור מזכרת נוגעת ללב ( או תזכורת קורעת מצחוק לרגעים המביכים והפרועים של החברים ובני המשפחה).

2. מזכרת מדליקה

לאורחים שלכם תהיה גישה מיידית לתדפיסי התמונות והם יוכלו להתרפק עליהן במשך שנים רבות. בנוסף לכך, עמדות סלפי המציעות שיתוף מידי ברשתות החברתיות מאפשרות לשתף ולשלוח את התצלומים בכלום זמן וללא מאמץ לדואר האלקטרוני או לטלפון הנייד באמצעות הודעות  טקסט (SMS).

מסגרות לתמונה

3.זכרונות לכל החיים

תמונות מנציחות זכרונות מוחשיים שתוכלו להחזיק בכף היד ולחזור לרגעים הבלתי נשכחים שנחרטו בזיכרונכם לעד. תמונות מושקעות ומגניבות עם עזרים ואביזרים התופסים רגעים מצחיקים יחממו לכם את הלב, ימלאו אתכם בנוסטלגיה ויחזירו אתכם ליום הגדול שלכם.

אנו ממליצים בחום לכל הכלות להציב את ספר האורחים בסמוך לעמדת הצילום. האורחים יוכלו להיכנס מהר לעניינים  ולהתחיל את האירוע ברגל ימין לאחר שהם יצטלמו ויכתבו את הברכות והאיחולים שלהם בספר. בגלל שעמדת הצילום תהיה במקום בולט, הם לא יוכלו לפספס אותה.

4. דרך נפלאה להעביר את הזמן

עם עמדת צילום מושקעת, תוכלו להיות בטוחים שהאורחים שלכם לא ישתעממו לרגע. בזמן שהאורחים מחכים בתור הארוך למזנון או ממתינים בדריכות לחופה, הם יוכלו לקחת משקה ולצלם כמה תמונות מגניבות ומדליקות. תא הצילום יעסיק את האורחים שלכם וישאיר אותם פעורי פה.

5. דרך מושלמת לשבור את הקרח

לא כל האורחים בחתונה שלכם מכירים זה את זה. כשמאות חברים, בני משפחה, מכרים ועמיתים לעבודה נדחסים באולם, לא תמיד קל להשתחרר, להיפתח ולזרום בטבעיות. אבל כשיתחיל להתאסף התור הארוך לעמדת הצילום (כי בינינו מי לא ירצה ליהנות ממנה), לאורחים תהיה הזדמנות נפלאה לשוחח אחד עם השני ולהכיר זה את זה טוב יותר. אתם תהיו בהלם כשתגלו עד כמה חווית הצילום המשותפת מקרבת בין אנשים ועוזרת להם להתיידד וליצור חברויות. מהר מאוד גם אנשים זרים לגמרי יתחילו להסתלבט ולצחוק אחד עם השני ולדגמן ביחד למצלמה.

עמדות צילום לחתונה- מהן האפשרויות העומדות לרשותכם?

עמדת צילום  רחוקה שנות אור ממתקן אחיד, מקובע וסטנדרטי שנראה בול אותו הדבר בכל אירוע. תאי צילום מציעים מגוון אינסופי של תכונות, מאפיינים ואפשרויות שיתאימו לכל צורך, טעם ודרישה. לפניכם כמה מסוגי עמדות הצילום העיקריים שתוכלו לבחור מהם:

טאגבוקס תא צילום עמדת צילום לאירוע שלך

עמדת צילום פתוחה  

דוכן צילום ב"אוויר הפתוח"  הוא תא פתוח לגמרי המסוגל להכיל עד ל-25 אורחים. מדובר בעמדה חדישה ומתקדמת המנצלת ביעילות כל ס"מ מאולם האירוע כדי להכניס כמה שיותר אנשים בתמונה אחת בלי להצטופף ולהידחס. עם הערך המוסף של אביזרי תפאורה מגניבים, מצלמה באיכות ללא רבב והתאמה אישית של חווית הצילום, עמדות פתוחות הפכו לפתרון מועדף לתיעוד והנצחת הזיכרונות שלכם בדרך ייחודית ומלהיבה.

עמדת צילום סגורה ומתוחמת

חווית הצילום הייחודית של עמדת צילום קלאסי ש"עמדה" במבחן הזמן ואף פעם לא יצאה מהאופנה מוסיפה אווירה ונגיעה של וינטג’ לחתונה העכשווית והמודרנית שלכם.

עמדת צילום סגורה   מופרדת מהעולם החיצוני על ידי ארבעה קירות העשויים מבד או חומר קשיח. גולת הכותרת והקלף המנצח של עמדת צילום מהסוג הזה היא פרטיות מרבית. תוכלו לצלם תמונות עם חברים ובני משפחה בצורה פרטית ודיסקרטית ללא זרים שידחפו את האף ויפריעו לכם.

עמדת צילום עם שיתוף מידי ברשתות החברתיות  (נקראת גם עמדת סלפי או אייפד)

מדובר במילה האחרונה של עמדות הצילום המצוידות בתאורת לד מתקדמת ומציעות טונות של פילטרים ואפקטים מגניבים שיאפשרו לאורחים לצלם ולשתף תמונות אינסטגרם מושלמות בכלום זמן וללא מאמץ. עמדות צילום המקושרות לרשתות החברתיות  הולכות צעד אחד קדימה ומאפשרות ליצור ולשתף סרטוני בומרנג ו-GIF ברגע שהתמונה צולמה. כפי שרומז השם של עמדת הצילום הזאת, היא אינה מאפשרת להדפיס את התמונות ושומרת אותן במדיה הדיגיטלית בלבד. ניתן לקבל את התמונות שצילמתם בעמדה באמצעות שליחתן לטלפון החכם בהודעת טקסט (SMS) או לכתובת הדוא"ל שלכם.

עמדת סלפי אינטראקטיבית

עמדת סלפי דיגיטלית    תעיף לכם את המוח בעזרת שלל פיצ’רים מתוחכמים. היא מצוידת במסך מגע ידידותי ונוח לשימוש הכולל משחקים אינטראקטיביים, אנימציות מונפשות ואפקטים מגניבים שישדרגו את התמונות שלכם ועזרים דיגיטליים שיקפיצו את חווית הצילום של האורחים שלכם לרמה הבאה.

עמדות מראת הסלפי פורצות הדרך שלנו יוסיפו מגע עתידני ואלגנטי ליום המיוחד שלכם. בשילוב עם מסך מגע חדשני ואינסוף אפשרויות התאמה אישית, עמדת הצילום הזאת תהפוך את החתונה שלכם לאירוע המדובר והשווה ביותר של השנה.

גדלים ותצורות תמונה של עמדות צילום לאירועים

תוהים מה זאת בכלל תצורה ותבנית של תמונה? אל תדאגו, אנחנו הולכים לעשות סדר בבלאגן ולהסביר לכם  מי נגד מי. מדובר בעצם במסגרת או בשוליים סביב התמונה שלכם.

בעת בחירת התצורה והרקע של התמונה, חשוב שתיקחו בחשבון את הנושא, המוטיב, צבעי התפאורה, כמו גם מצב הרוח והעדפות האורחים בחתונה. לפניכם שלוש דוגמאות לאפשרויות שונות של תצורת ועיצוב התמונה:

  • הטמעת שמות הזוג המאושר ותאריך החתונה
  • הטמעת סמלים וכיתובים בהתאמה אישית
  • הוספת האשטאג לתיוג ושיתוף מידי של התמונה ברשתות החברתיות

הצפייה בתמונות שצילמתם ביום הגדול שלכם צריכה להחזיר אתכם ואת האורחים שלכם לרגעים המיוחדים האלה. צבעים, גופנים ומשפטים  מיוחדים יוסיפו מגע ייחודי ואישי לכל תמונה וייקחו את כל מי שצופה בה למסע קסום אחורה בזמן.

לפניכם כמה גדלים ופורמטים נפוצים ומקובלים שמציעות מפעילות עמדות הצילום:

1  . רצועות תצלומים ( תמונות 2×6 מסורתיות)

עמדת צילום סטריפ לחתונה

התצורה הזאת משחזרת את הסגנון הקלאסי של  עמדת צילום מסורתית  בסגנון של פעם.

מבחינת עיצוב התצלום, תוכלו לבחור בין סדרה של 2 ,3 או 4 תמונות בכל תצלום מודפס. הגרסה המועדפת שהפכה לחביבת הקהל מכילה 3 תמונות ומשאירה מספיק מקום לכיתוב השמות ולאלמנטים עיצוביים נוספים.

מדובר בתמונות די קומפקטיות וניידות במיוחד שתוכלו לשאת בנוחות לכל מקום ולהפוך  לסימניות מעולות.

2  . תמונות גלויה 4×6 ( תמונה בודדת)

עמדות צילום לחתונות אטרקציות צילום

אם אתם מעדיפים תמונות גדולות יותר של האורחים שלכם, האפשרות הזאת תתאים לכם כמו כפפה ליד. הרעיון די פשוט… אתם והאורחים שלכם יוכלו להתכונן כמו שצריך לצילום, לבחור אביזרים מגניבים שמוצאים חן בעיניהם , לחייך למצלמה ולהצטלם בסטייל. התצלומים יודפסו תוך שניות ויישארו איתכם במשך שנים ארוכות כך שתמיד תוכלו לעיין בהם.

האפשרות הזאת גדולה פי שניים בהשוואה לצילום 2×6.  לפעמים הגודל כן קובע ובמקרה הזה מה שגדול יותר… טוב יותר. ?

3  . תמונות גלויה 4×6 ( 2-4 תצלומים)

עמדת צילום לחתונה

מדובר בפורמט זהה לאפשרות שהזכרנו מקודם, למעט הבדל אחד מהותי- מספר התמונות בכל תצלום. העיצוב הקלאסי הזה נראה סוף הדרך, וכל האורחים ירצו לקחת אותו הביתה ולתלות על המקררים שלהם כדי לזכור לתמיד את האירוע שלכם.

בהתאם לנסיבות ולאופי האירוע, אנו חושבים שסדרת תצלומים 4×6 מגניבה ומדליקה יותר מתצלום 4×6 בודד בגלל שהפורמט הזה מעודד אתכם ואת האורחים שלכם לאלתר, להפגין יצירתיות ולחשוב במהירות מה ללבוש וכיצד להתכונן לתמונה הבאה  (ההשהיה הקצרה בין צילום התמונות במקבץ מאלצת אתכם לאלתר במהירות).

בין אילו חוויות עמדת צילום לאירועים אוכל לבחור?

אתם צריכים להיות סגורים האם אתם רוצים לצאת עם תמונות מודפסות או מעדיפים לשתף אותן באופן דיגיטלי, זה כל הסיפור!

. סרטוני GIF ובומרנג

מעבר לתמונות רגילות, עמדת סלפי המקושרת לרשתות החברתיות מאפשרת לכם ולאורחים שלכם לתעד ולחלוק חוויות וזיכרונות בלתי נשכחים בצורה מהירה, נוחה ונטולת מאמץ בלי לבזבז נייר.

2 .חוויות ייחודיות עם תמונות מודפסות

עמדות הסלפי ועמדות הצילום לאירוע שלנו מצוידות בטכנולוגיות החדשניות שהפכו לחוד החנית ולמילה האחרונה בתחום כדי לאפשר לאורחים שלכם לצלם תמונות באיכות הגבוהה ביותר ולהדפיס אותן על המקום ובאופן מידי כדי להנציח את רגעי השיא של היום המיוחד שלכם.

. תמונות זוהרות ונוצצות בסגנון קרדשיאן

 

בעזרת שימוש בפילטר ה"גלאם" הייחודי ( פיתוח בלעדי שלנו) כל התמונות שתצלמו בעמדת הצילום לאירועים יראו כמו מיליון דולר. תרגישו כמו כוכבים הוליוודיים נוצצים שהכול קטן עליהם ותוכלו להפיק תמונות מושלמות ונטולות רבב בזכות התפאורה המינימליסטית והרקע הסולידי בגוון שחור או לבן. לאחר צילום התמונות, פילטר ריטוש מיוחד ידאג שתיראו במיטבכם והיופי המסנוור שלכם יבלוט לקילומטרים. כל מי שיביט בתמונות המרהיבות  והמהפנטות שלכם יישאר עם פה פעור.

4. פילטרים ואפקטים מיוחדים לשדרוג התמונות

תמיד תוכלו לחשוב מחוץ לקופסה ולעוף על כנפי הדמיון כדי ליצור תמונות ייחודיות ולא שגרתיות עבור החתונה שלכם. עמדות הצילום לאירועים שלנו מציעות מגוון עצום של פילטרים ואפקטים ייחודיים בהתאמה אישית. החל מפילטר קסום שיגרום לתמונות שלכם להתעורר לחיים ויוסיף להן מימד תלת מימדי המזכיר אלבום הדבקה או שילוב בין כמה תמונות- השמיים הם הגבול.

כיצד לבחור את התפאורה והרקע הנכונים והמתאימים לחתונה שלי?  

תסתמכו על כלל האצבע הבא: הרקע והתפאורה שבחרתם צריכים להתחבר ולהשתלב היטב עם האווירה, סגנון העיצוב ונושא החתונה שלכם. החלטתם ללכת על סגנון קלאסי ומהודר? להתפרע עם עיצוב רטרו? או שבחרתם בכיוון מודרני ועכשווי יותר? אין בעיה- תבחרו את הרקע המתאים ואתם מסודרים. אין לכם שום סיבה לדאוג ולהיכנס לפאניקה, אנו מציעים מגוון אינסופי של עיצובי תפאורה שונים עבור עמדות הצילום לאירועים שלנו, כך שכל אחד יוכל למצוא בקלות משהו שידבר אליו.

תא צילום שקוף

קיר-צילום-מיוחד-לאירועים-עמדת-סלפי

תא צילום שקוף

כמה עולה עמדת צילום לאירועים?

הגיע הזמן לענות על שאלת מיליון הדולר: כמה יעלה לכם התענוג הזה? המחיר הממוצע של עמדת סלפי איכותית נע בין 1500 ש״ח ל-3,500 ש״ח, אבל כמובן שהעלות המדויקת שתצטרכו להוציא מהכיס תלויה בסוג ואבזור עמדת הצילום לאירוע ומשך הפעילות שלה.

מתי כדאי להזמין עמדת צילום לחתונה?

אם אתם טורחים לקרוא את הכתבה הזאת, אז מן הסתם אתם נמצאים בעיצומן של ההכנות לחתונה שלכם והיום הגדול כבר נמצא באופק ומתקרב בצעדי ענק. אנו ממליצים להיסגר על עמדת הצילום שתזמינו לאירוע שלכם מוקדם ככל האפשר בלי לחכות לדקה ה-90. זה נכון במיוחד אם אתם מחפשים עמדת סלפי איכותית שתעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. תקדימו להזמין אותה זמן רב מראש כדי לא להישאר ללא עמדת צילום טובה ואמינה ביום  האירוע. תזכרו שמספר ספקי עמדות הצילום לאירועים די מוגבל ומצומצם והביקוש אליהן רק הולך וצובר תאוצה. בגלל שעמדות סלפי הפכו לטרנד לוהט בשנים האחרונות ומככבות באירועים רבים, הן נחטפות ואוזלות במהירות. אם אתם רוצים להבטיח עמדת צילום איכותית לאירוע שלכם, עדיף ללכת על בטוח ולהזמין אותה זמן רב מראש כדי לא לאכול סרטים ולהצטער אחר כך.

כמה זמן לוקח להתקין עמדת צילום לאירועים ?  

החדשות הטובות הן שכל העסק לא לוקח יותר מרבע שעה עד 30 דקות. כן, כן, קראתם נכון. המפעיל יגיע שעה לפני האירוע הגדול שלכם כדי להקים את  העמדה ולוודא שהכול יתקתק כמו שעון. תשמחו לשמוע שההתקנה כלולה בעלות שכירת עמדת הצילום לאירוע. כך שלא תצטרכו לשלם עמלות נוספות שינפחו עוד יותר את ההוצאות שלכם (גם ככה חתונה זה לא עסק זול!).

מפיקי אטרקציות וגימיקים טאגבוקס ישראל מבצע

לכמה זמן צריך להזמין  את עמדת הצילום לאירועים?

בעיקרון, זה תלוי בכמות האורחים המגיעים לאירוע שלכם. אתם צריכים לוודא שלכל אחד תהיה הזדמנות להצטלם. אנו בדרך כלל ממליצים לשכור את עמדת הסלפי ל-4,3 או 5 שעות, אבל זה תלוי במאפייני ונסיבות האירוע.

האם ניתן להשהות את הפעלת עמדת הצילום לאירוע ברגע הנדרש?

לא כל הספקים מציעים את האפשרות הזאת, אבל אנו מבינים היטב שחבל להפעיל את עמדת הסלפי לחינם כשהאורחים מרוכזים ועסוקים ברגעי השיא של האירוע החגיגי עצמו. אחרי הכול, אף אחד לא ירוץ לקחת תמונה בזמן שמגישים את המנה העיקרית או במעמד החופה. חלק מהמפעילים מאפשרים להפסיק את פעילות עמדת הצילום באופן זמני בחלקים מסוימים של האירוע כדי שלא תשלמו עליה סתם כשאף אורח אינו משתמש בעמדה.

מתי להפעיל את עמדת הצילום לאירועים?

אנו ממליצים להפעיל את עמדת הצילום לאירועים לאחר שהטקס המרכזי של האירוע (חופה, ברית, עליה לתורה וכו (’מסתיים. אין כל טעם והיגיון לשלם סתם על פעילות העמדה כשעיני כל האורחים נשואות לעבר האירוע המרכזי והם עסוקים במשהו חשוב יותר. רוב הסיכויים שמשתתפי האירוע ישתמשו בעמדת הצילום בשלב קבלת הפנים כשהם עדיין נמרצים ורעננים ורוצים להשתחרר, לשתות ולנשנש ולנהל שיחה קלילה ורגועה עם האנשים מסביבם ( בשלב הזה הם גם עדיין נראים במיטבם ולא הספיקו להכתים את החולצה או להרוס את האיפור מדמעות של שמחה והתרגשות).

אטרקציות לחתונה מגנטים צילום לאירועים פילטרים

היכן למקם את עמדת הצילום לאירוע?

אנו נוהגים להמליץ להתקין את תפאורת הצילום לפני קיר פתוח הנגיש משני הצדדים. לא צריך לשבור את הראש על בחירת המיקום הנכון או לדאוג שלא הצבתם נכון את רקע הצילום, מפעיל העמדה ידאג לסדר את התפאורה בצורה הטובה והיעילה ביותר כדי שכל תמונה תצא במיטבה בלי שרקע ומתקן הצילום יפריעו לנוכחים באולם ויסיחו את דעתם.

איך לבחור את ספק עמדות הצילום הנכון?

אף פעם אל תקפצו על מפעיל עמדות הצילום לאירועים הראשון שראיתם באינטרנט ואל תתפתו לסגור עסקה עם חברות אלמוניות ומפוקפקות המציעות לכם דיל חלומי במחיר רצפה. חבל שתאכלו אותה עם חובבן שיהרוס לכם את כל החגיגה. חשוב להקדיש זמן, מחשבה ותשומת לב לבחירת ספק עמדת צילום לאירוע מקצועי ואמין הקולע לצרכים ולדרישות שלכם. לפניכם כמה שיקולים חשובים שצריך לקחת בחשבון כדי למצוא בקלות את מפעיל עמודות הסלפי המושלם עבורכם:

1. שירות לקוחות מעולה

כשאתם פונים לחברות בתחום כדי לברר פרטים, לקבל הצעות מחיר ולערוך גישוש ראשוני, חשוב לוודא שהספק זמין לכל פניה ועונה בצורה רהוטה, עניינית ואדיבה על כל שאלה. יש לכם זכות מלאה לצפות לקבל ממנו מענה ברור ומהיר לכל שאלה לפני שאתם סוגרים את כל הפרטים וחותמים איתו על חוזה.

אם הספק שפניתם אליו מתחמק מלענות על כל שאלה קונקרטית, עושה טובה שהוא בכלל מקשיב לכם ובאופן כללי מצפצף עליכם, פשוט תמחקו אותו מהרשימה שלכם ותעברו הלאה בלי לחשוב פעמיים. חברת עמדות צילום טובה תמיד תהיה שם בשבילכם כדי לענות על כל שאלה ותהיה ולספק שירות לקוחות מקצועי, יעיל ומתחשב.

 

2. נוכחות ברשתות החברתיות

הנוכחות של החברה שפניתם אליה ברשתות החברתיות יכולה להסגיר לא מעט תובנות חשובות בנוגע לטיב השירות שהיא מספקת. תסרקו את אתר הספק והעמודים שלו ברשתות החברתיות ושימו לב לפרטים הבאים:

  1. תדירות עדכון העמודים העסקיים ברשתות החברתיות
  2. איכות התמונות שהם מעלים
  3. הביקורות וחוות הדעת שהם קיבלו (בתקווה שמדובר בהמלצות חמות מלקוחות מרוצים)

עסק עם אתר חובבני בעל אפס ביקורות אותנטיות שכבר לא התעדכן חצי שנה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה וכנראה שעדיף לוותר על שירותיו.

3. איכות פורטפוליו התמונות של הספק

כשאתם פונים לחברה מסוימת, תבקשו לראות את תיק התמונות והעבודות שלה בעבר כדי להתרשם מהביצועים שלה. למרות שלא מדובר בצלם מקצועי, עמדות צילום לאירועים צריכות לספק תמונות מודפסות (או דיגיטליות) אטרקטיביות ומקצועיות שתוכלו להתגאות בהן.

תא צילום לחתונות 2022

. סגנונות עיצוב או תחומי התמחות שאתם מתחברים אליהם

לאחר שהתרשמתם מאיכות הצילומים של חברה מסוימת, צריך לוודא שהשירות שהיא מספקת תואם לצרכים, להעדפות ולטעם האישי שלכם. חשוב לוודא שאתם משדרים על אותו הגל ושספק השירות שבחרתם מעניק מענה טוב ויעיל לצרכים שלכם. לדוגמה, אם אתם מעוניינים בעמדת סלפי אינטראקטיבית, חשוב לבחור בספק המציע את האפשרות הזאת .

5. הגישה ותודעת השירות של מפעיל עמדת הצילום לאירועים

מעבר לאיכות, לאמינות ולאבזור של עמדת הצילום עצמה והחברה העומדת מאחוריה, אל תשכחו לשים לב גם למפעיל שלה ביום האירוע. עובד עצבני, גס רוח וחסר סבלנות יוציא את כל הכיף מהחוויה וימחק את החיוך מפני האורחים שלכם. חשוב לוודא שמפעיל עמדת הצילום יהיה בעל תודעת שירות גבוהה ויתייחס לאורחים בצורה אדיבה, מנומסת ומסבירת פנים. הוא צריך ליהנות מהעבודה שלו ולעזור לאורחים להוציא את המירב מכל תמונה בעזרת טיפים שימושיים ועזרים מגניבים.

6. הניסיון והמומחיות בשוק הצילום

אין שום דבר רע בלשכור חברה חדשה יחסית, אבל תמיד כדאי לבדוק מהו הרקורד, הניסיון והרקע שלה בתחום. חשוב שתענו לעצמכם על השאלות הבאות:

  1. האם לספק יש תשוקה וזיקה אמיתית לתחום הצילום?
  2. האם יש לחברה רקע וניסיון קודם בתחום שירות הלקוחות?
  3. האם יש לנציגי החברה הבנה מעמיקה של יסודות ועקרונות הצילום?
  4. האם היא הפעילה לפני כן עמדות צילום בחתונות או כל אירוע רלוונטי אחר?

למרות החשיבות של התלהבות ורצון טוב, אין תחליף למקצועיות ומומחיות, במיוחד כשמדובר באירוע חגיגי ומיוחד שאין בו מקום לטעויות ושצריך לעבור בצורה מושלמת. לכן, עדיף לא לקחת סיכונים מיותרים ולעבוד מול חברה אמינה ומנוסה שיודעת היטב  מה היא עושה.

7. מספר התמונות המירבי שניתן להדפיס

חשוב לוודא שספק עמדת הצילום לאירועים מאפשר להדפיס  מספר בלתי מוגבל של תמונות כך שאף אורח לא יצא בידיים ריקות. לפני שאתם מתחייבים לשכור עמדת צילום לאירוע מחברה מסוימת, תעברו היטב על תנאי השירות שלה כדי למנוע מפח נפש והפתעות לא נעימות בהמשך.

עמדת צילום לחתונה אטרקציות

עמדת צילום מקצועית ואמינה לאירועים שתוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות

החברה שלנו חרטה על דגלה לספק את חווית הצילום הנוחה, היעילה והמהנה ביותר בכל אירוע. נדאג שכל אורח יפיק את המירב מעמדת הסלפי וישתמש בה בצורה חלקה ונטולת תקלות. אנו מקפידים על כל פרט ומשקיעים כל מאמץ כדי לוודא שהכול יתקתק כמו שעון מאחורי הקלעים ושאתם והאורחים שלכם יהיו מרוצים עד הגג מעמדת הצילום באירוע שלכם. נדאג להתקין, לתפעל ולקפל אותה בצורה שקטה ויעילה  ללא כל הפרעה ליום המיוחד שלכם. אצלנו הלקוחות תמיד נמצאים במקום הראשון ונעשה הכול כדי להבטיח את שביעות הרצון שלכם ולספק שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך התחשבות מלאה בצרכים ובהעדפות שלכם.

עמדת צילום איכותית תהפוך את החתונה שלכם או כל אירוע חגיגי אחר לחוויה בלתי נשכחת . אתם והאורחים שלכם יוכלו לתעד את הרגעים היפים ביותר מהאירוע בקלות, בנוחות ובמהירות מרבית. אנו מקווים שהמדריך המקיף הזה סיפק לכם טעימה משפע היתרונות והאפשרויות של עמדות צילום לאירועים ויעזור לכם לעשות בחירה מנצחת בספק עמדת הסלפי המושלם עבורכם בלי להתאמץ ולשבור את הראש. אם  עדיין לא קיבלתם מענה לכל השאלות שלכם, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין.

ברכות לרגל החתונה שלכם ונשמח להבטיח לכם תמונות מהממות מהאירוע!

 

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן