fbpx

מסך ירוק לאירועים אטרקצייה הצילום המומלצת ביותר

הטכנולוגיה המתקדמת שלנו מאפשרת לנו להציע לכם עמדת צילום עצמי הנשלטות על ידי מסך מגע בשילוב המסך הירוק.

מסך ירוק שני אנשים מצטלמים

איפה אתם חולמים להיות?

כל אדם חולם להיות במוקם מסוים בעולם או לצד סלבריטאי שהוא מעריץ, בזכות הטכנולוגיה של עמדת הצילום שלנו עם שילוב המסך הירוק – החלום יכול להתגשם! כל רקע שתבחרו, כל אדם שתרצו יופיעו בתמונות שלכם. המסך הירוק הפך להיות אחת מן האטרקציות המובילות בתחום האירועים, והוא משפר פלאים את האירוע שלכם! המסך הירוק או בשמו השני Green Screen מהווה עמדת סטודיו לכל דבר והאיכות של התמונה מדברת בעד עצמה. שימו את המסך הירוק באירוע שלכם ותתנו לאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת, וזיכרון לכל החיים. המסך הירוק- המסך שמשנה את החלום למציאות!

איפה אתם חולמים להיות?

כל אדם חולם להיות במוקם מסוים בעולם או לצד סלבריטאי שהוא מעריץ, בזכות הטכנולוגיה של עמדת הסלפי לאירועים שלנו עם שילוב המסך הירוק – החלום יכול להתגשם! כל רקע שתבחרו, כל אדם שתרצו יופיעו בתמונות שלכם. המסך הירוק הפך להיות אחת מן האטרקציות המובילות בתחום האירועים, והוא משפר פלאים את האירוע שלכם! המסך הירוק או בשמו השני Green Screen מהווה עמדת סטודיו לכל דבר והאיכות של התמונה מדברת בעד עצמה. שימו את המסך הירוק באירוע שלכם ותתנו לאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת, וזיכרון לכל החיים. המסך הירוק- המסך שמשנה את החלום למציאות!

האטרקציות לאירועים זה הבחירה הקשה לבחור באירוע שלכם, יש כל כך הרבה ספקים ואטרקציות לחתונות, בת מצווה, ימי הולדת ומסיבות מגוון רחב מאוד ל ספקים בהרבה מאוד תחומים. האטרקציות הצילום הופכות להיות טרדניות עם הזמן שרשתות החברתיות גדלות וגדלות כולם רוצים לתעד את השמלה החדשה שלהם או החולצה החדשה שהם קנו במיוחד לאירוע ולעלות לאינסטגרם או לפייסבוק. בעזרת עמדת הסלפי לאירועים שלנו ובשילוב מדהים של המסך הירוק גרין סקרין ניתן להצטלם באיכות סטודיו ולקבל מגנט על המקום ובנוסף לבחור איפה הכי באלכם להצטלם ולהיות יפים. בעזרת עמדת הצילום שלנו והמסך הירוק מקבלים תמונה / מגנט וחוסכים לכם צלם מגנטים שיעשה מזכרת פחות מקורית לאורחים שלכם באירוע. מה שבעלי אירוע מחפשים זה מזכרות קטנות לאירועים שישארו זיכרון ניצחי מהאירוע שלכם.

מסך ירוק לאירועים עמדת צילום

בחר איפה אתה רוצה להיות!

לנו יש מאגר רקעים עצום של מלא מקומות יפים בעולם שמתאימים למסך הירוק באופן מושלם!

אתם יכולים לבחור כמה רקעים שאתם רוצים ואורחים שלכם באירוע יבחרו כל פעם רקע אחר להצטלם איתו.

אפשר להשתיל כל רקע שרוצים! תמונה יפה שלכם! או סתם איזה תמונה שמאוד אהבתם! בנוסף, האורחים שלכם יכולים לעשות תמונת GIF או תמונת בומרנג על המסך הירוק, אפילו קטעי וידאו! והכל מתוך העמדה בלי שום כלים חיצוניים!

אנחנו בטאג-בוקס מתמחים במיוחד בצילום על גבי מסך ירוק – Green Screen, יודעים להתאים את הרקעים שמתאימים לצילום מאחורי המסך הירוק.

חבילת אטרקציות לבת מצווה

הילדה שלכם מחפשת מסך ירוק Green Screen לבת מצווה שלה? מראת הסלפי המתקדמת ביותר בישראל יכולה להיות גם באירוע שלכם. בעזרת מראת הסלפי המדליקה שלנו ובשילוב הקיר הירוק – גרין סקרין לאירועים ניתן לקחת צעד קדימה כל אירוע עסקי, אירוע חברה ובעיקר בת מצווה, בר מצווה. את האירוע שלכם אנחשים לא ישכחו באמצעות המזכרת המקורית שהם מקבלים בסוף האירוע. תחסכו לכם צלם מגנטים באירוע ותעברו לאטרקציה חדשה ומקורית לכל הגילאים. בסוף האירוע תקבלו מאיתנו גלרייה אינטרנטית עם כל התמונות שצולמו במהלך האירוע, לאחר מכן ניתן לשלוח את  הגלרייה לאורחים שלכם ומשם לשתף ולתייג את החברים הדודים והחברים לעבודה. אטרקצייה צילום לשנת 2020 מראת הסלפי של טאגבוקס.

כל מקום שרק תבחר!

לנו יש מאגר רקעים עצום של מלא מקומות יפים בעולם שמתאימים למסך הירוק באופן מושלם! אתם יכולים לבחור כמה רקעים שאתם רוצים ואורחים שלכם באירוע יבחרו כל פעם רקע אחר להצטלם איתו. אפשר להשתיל כל רקע שרוצים! תמונה יפה שלכם! או סתם איזה תמונה שמאוד אהבתם!

בנוסף, האורחים שלכם יכולים לעשות תמונת GIF או תמונת בומרנג על המסך הירוק, אפילו קטעי וידאו! והכל מתוך העמדה בלי שום כלים חיצוניים!

אנחנו מתמחים במיוחד בצילום מסך ירוק, יודעים להתאים את הרקעים שמתאימים לצילום מאחורי מסך ירוק, יודעים להתאים את התאורה ואת זווית המצלמה, בשביל שהתמונה תראה טבעית כמה שאפשר!

מסך ירוק לאירועים עמדת צילום

בחר חבילה לאירוע

מתלבט על איזה חבילה הכי טובה לאירוע שלך? צריך עזרה? דבר איתנו עכשיו

אין אין אין חגיגה בלי טאג בוקס!!!
מקצועיות, אכפתיות, אדיבות ראויות לציון!
צוות מקסים שיודע לעבוד עם ילדים ומבוגרים, בארוע בת המצווה שלנו הם היו מסמר הערב.
אין לי ספק שאזמין אותם שוב ואמליץ בלב שלם לכל מי שרוצה שהארוע שלו יהיה מושלם! אטרקציית צילום מדליקה בנוסח 2020!

אורית זילברמן

בת מצווה, "טוסקה" - חלל אורבני - רעננה

מעבר לכל הציפיות שלנו!
הזמנו את שירות המסך הירוק לארוע הבת מצווה עם המשפחה והחברים. הצוות של tagbox הגיעו לפני כולם והיו מוכנים עם חיוך מושלם ונדיבות ללא גבול.
כמובן שגם חוגגת הארוע הפכה לכוכבת מבוקשת בתמונות האלה…היא היתה מאושרת!
כל אורח קיבל מיד תמונה מוצמדת למסגרת עם מגנט, היתה התלהבות ולא מעט אנשים נשארו רק כדי לעשות עוד תמונה ועוד אחת…קיבלנו הרבה מחמאות על כך.

אלי כהן

בת מצווה, "טוסקה" - פתח תקווה

היום בארוע שלנו . בר מצווה . אטרקציה איכותית לכל המשפחה . גדולים וקטנים קמו להצטלם בחרו רקעים אביזרים.
הצוות מקסים אדיב וסבלני.

העמדת צילום בשילוב המסך הירוק זה משהו שלא ראיתי מעולם, ואני מפיקת אירועים פרטיים!
האורחים כלכך פרגנו . הילדים מצטלמו הסבים והסבתות ללא הגבלה . מזכרת יפה וחכמה . תודה על אירוע מקסים.

אבלין סערור

בר מצווה, "סולאנה" - נתניה

את טאגבוקס לקחנו אירוע השקה של החברה שלנו, קודם כל רציתי להגיד שמקצועיות כזאת של חברה זה משהו שעוד לא ראיתי בענף האירועים בישראל אני מנהלת כוח אדם ומשאבי אנוש בחברה שלי כבר למעלה מ15 שנה ועבדתי עם הרבה מאוד ספקים ואטרקציות לאירועי חברה וטאגבוקס פשוט הציבו רף שלא חושבת שמישהו ישתווה להם בשנים הקרובות! ברמה כזאת! 

אז לקחנו את השירות של המסך הירוק GreenScreen לאירוע קדמ של החברה וכל האינרקציה עם המוצר באמצעות המסך הירוק הייתה משהו ייחודי ומגניב שהאורחים קיבלנו מאיתנו מה שכן גם מלא אורחים באירוע קיבלו מזכרת מקורית מאוד בנוסח האירוע וגם העלו את התמונות/סרטונים/בומרנג ישירות מעמדת הצילום לאינסטגרם ולסטורי דבר הוסיף מאוד לחשיפת המוצר! אין לי ספק בכלל שהשתמש בכם גם האירועים הבאים!!! חברה יוצאת מן הכלל!

אורית זילברמן

אירוע קדמ, "טוסקה" - חלל אורבני - רעננה

לא האמנו שזה שיש כזאת האטרקציה בתחום האטרקציות לאירועים. אתמול tagbox הופיעו בחתונה שלנו ביחד עם המסך הירוק מה שמכונה גרין סקרין, בהסתכלות קטנה באינטרנט אחרי אטרקציות לחתונה ולחבילות אטרקציות שראיתי מכל מיני ספקים ראיתי את טאג בוקס ישר ידעתי שזה מה שאני מחפש באירוע שלי, משהו שיעשה כיף וילכד את כל האורחים ושיצחקו ביחד לאורך כל החתונה ומה טוב שגם יוצא מגנט בגודל 10 על 15 כמו שני מגנטים בגודל ועוד מזכרת איכותית מאוד!!! והשיתוף התמונות ברשתות החברתיות באמת לא יכולתי לבקש משהו יותר טוב מזה. רציתי להגיד לכם אלפי תודות tagbox אתם צוות פשוט מדהים! ושוק החתונות צמא לאנשים כמוכם!

יניב גולדמן

חתונה, "אלכסנדר" - עמק חפר

מראת הסלפי של Tagbox הייתה אתמול באירוע בת מצווה של בתי. לפני האירוע בתי ראתה את מראת הסלפי ואת תא הצילום של Tagbox בשני בת מצוות אחרות של בנות בכיתה שלה ופשוט התלהבה, היא התעקשה בכל הכוח שהיא רוצה גם אטרקציות צילום מגניבות באירוע שלה. מהרגע שדיברתי עם טאגבוקס הבנתי שיש פה באמת משהו אחר. האטרקציות לאירועים והחבילות שהם מציעים כבר מרגישים שזה לא ספק רגיל מהרגע הראשון, פשוט כמה רמות מעל כל המקצועיות שלהם והטכנולוגיה שהם מציעים רואים.. בקיצור בבת מצווה הם פשוט היו ההצגה הכי טובה וכולם יצאו עם מלא מלא מגנטים ותמונות הבת שלי הייתה פשוט מאושרת כולם רצו להצטלם איתה ואין לי שאיך להודות לכם על האושר שגרמתם לילדה שלי, מבטיחה שאמליץ עליכם בכל הכוח. תודה תודה תודה!

שני מרן

בת מצווה, "בית השמחות" - תל אביב

דוגמאות של המסך הירוק

המחשב שמחובר לעמדת הצילום יודע להסיר את כל הצבע הירוק ולהחליף אותו באיזה רקע שתבחרו

לפניאחרי
לפניאחרי
קיר ירוק להחלפת רקעים ניתן להצטלם על כל רקע שבחרו
tagbox מראת סלפי לאירועים
אטרקציות וגימיקים לאירועים חדשניים
GREEN SCREEN לבר מצווה
מסך ירוק לאירועים
צילום סטודיו לאירועים
עמדת צילום tagbox מקלות דיבור לחתונה
מסך ירוק עמדת צילום אטרקציות וטרנדים
מסך ירוק לבת מצווה
אביזרי צילום איכותיים לאירועים
מראת סלפי איכות מחיר
קיר צילום ירוק סטודיו אירוע
עמדת צילום טאגבוקס ירוק קיר
אטרקציות לבת מצווה בר מצווה מרכז
שינוי רקעים עמדת מגנטים בת מצווה
קיר ירוק לאירועים
צילום מגנטים לאירועים
אטרקציות לאירועים בקיץ
מסך ירוק GREEN Sceen סטודיו
אטרקציות והפעלות לילדים טאגבוקס tagbox
מראת צילום טרנדים
עמדת צילום לאירועים - לשינוי רקעים עבור Green Screen
photobooth israel - מסך ירוק לאירועים
Green Screen – מסך ירוק
מסך ירוק לאירועים אטרקציית הצילום המומלצת ביותר לבת מצווה

המלצות רצות

בתאריך 27/1 ערכנו אירוע חברה טאג בוקס היו האטרקציה של הערב נהננו משרות ויחס מקצועי ללא דופי תמונות איכותיות ביותר! עמדת הצילום ממותגת ויוקרתית ממליצה בחום

עשיתם לנו את האירוע ללא ספק!

‏‎Sigal Oren

אירוע חברה, ביו סקלפצ'ר

מאמרים אחרונים:

טאגבוקס עמדות צילום חדשניות לאירועים מחיר
יצירת קשר:

לסגירת אירועים: 073-374-4314

אירועים באזור ירושלים: 073-374-6110

טאגבוקס מיני (עמדות צילום שיווקיות): 073-374-4930

טאגבוקס מיני: Tagbox-mini.co.il

מייל: info@tagbox.co.il

כתובתנו: חוצות שפיים - הגעה בתיאום מראש

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!

 

עקבו אחרינו:

עמדת צילום | אטרקציות לאירועים | עמדת צילום לאירועים | אטרקציות לחתונה | שיווק אירועים | מגנטים לאירועים | שיווק ברשתות החברתיות | מזכרת לאורחים | מסך ירוק לאירועים | מסך לבן לאירועים | אטרקציות לבר מצווה | אטרקציות ליומהולדת | תא צילום לאירועים | גימיקים לאירועים | צלם מגנטים | אטרקציות צילום | אטרקציות לבת מצווה | עמדת סלפי | מראת סלפי | עמדת פולארוי עמדת צילום 360

דילוג לתוכן