fbpx

הטרנדים החמים ביותר ל2022

מרץ 14, 2019

בכל שנה שעוברת וחולפת לה, חולפים יחד איתה הטרנדים המדליקים ביותר של אותה שנה. כדי לחגוג יום הולדת מיוחדת לילדנו האהובים אנו ההורים מוכרחים להיות מעודכנים בכל מה שטרנדי וחם היום, כי טרנדים שהיו בשנה שעברה כיום כבר לא רלוונטיים כלל.

משנה לשנה ניתן לראות איך הפעלות לימי הולדת הפכו להיות הרבה יותר מיוחדות, מעניינות וגדושות באתגר ופעילות כך שהילדים נהנים הרבה יותר. לעיתים זה נראה לנו כל כך כיף שגם אנו ההורים נשמח לקחת חלק בפעילויות האלו.

אם הנכם מתלבטים איזו הפעלה כדי שלהזמין עבור ילדכם לשנה הזו ליום ההולדת, אך כמובן שתהיה הפעלה טרנדית ועדכנית לשנת 2022, תוכלו לבחור את אחת מההפעלות המצוינות מטה וכך תוכלו להבטיח עבור ילדכם את מסיבת יום ההולדת הכי שווה שיש.

יום הולדת אתגרית עם קיר טיפוס

תכניות הריאליטי שמשודרות בטלוויזיה משפיעות עלינו מאוד, ובמיוחד על הילדים שלנו. זוהי הסיבה שפעילות קירות הטיפוס הפכה להיות פופולרית במיוחד בתקופה האחרונה. כולנו אהבנו לראות את תכנית הריאליטי "הנינג'ה של ישראל", שם מיטב הספורטאים הטובים והחזקים ביותר של ישראל הגיעו להתחרות במסלול מכשולים קשה ומאתגר במיוחד.

המסלול כלל גם סוגים שונים של קירות טיפוס מאתגרים, כך שהילדים נדלקו במיוחד על התכנית ועל הספורט הזה וכעת כולם מעוניינים לנסות את כוחם עם קיר הטיפוס המאתגר. אם ילדכם אוהב אתגר ואת תכנית הריאליטי, מומלץ לערוך את יום הולדתו הקרובה במתקן מקצועי המציע קיר טיפוס אתגרי להנאת הילד וכל חבריו.

אטרקציות לימי הולדת לילדים

יום הולדת במשחקי מציאות מדומה

כל הילדים אוהבים משחקים. למרות שבשנים האחרונות העדפה למשחקים עברה להיות פאסיבית ולא אקטיבית, בעיקר בגלל הטכנולוגיה המתקדמת שנכנסה לחיינו בדמות סמארטפונים וטאבלטים. כיום רוב הילדים מעדיפים לשחק משחקים שונים במכשירים האלו, או אפילו במכשירי הפלייסטיישן המשוכללים שלהם.

אם ילדכם אוהב במיוחד משחקי מחשב, אין ספק שבוא יתלהב לערוך את מסיבת יום הולדתו במתחם ענק המציע משחקים מתקדמים ובטכנולוגיה מתקדמת במיוחד. עם מתחם משחקים בסגנון מציאות מדומה, ילדכם יוכל לשחק יחד עם חבריו במגוון משחקי מחשב מאתגרים הכוללים עבודת צוות, שיתוף פעולה והמון אתגר.

הפעלות לימי הולדת במרכז

יום הולדת חווייתית בחדר בריחה

אחד הטרנדים החמים ביותר שכבר מככב כמה זמן בראש העדיפויות של הילדים, הוא חדר בריחה חוויתי ומלא במשימות מיוחדות. חדר בריחה הוא משחק חוויתי ומהנה במיוחד אותו ניתן לשחק בזוגות או קבוצה של ילדים. כלם נכנסים אל תוך חדר סגור שהמטרה העיקרית היא להצליח לברוח מהחדר תוך זמן קצוב. במהלך השהייה בחדר על הילדים לפתור יחד משימות וחידות מיוחדות, תוך שיתוף פעולה ועבודת צוות מלאה.

ניתן לבחור את החדר בו הילדים ישחקו על פי קונספט אהוב ומוכר כמו חדר בריחה בסגנון סרט או סדרה אהובים, חדר בריחה בלשי המכיל מגוון חידות בלשיות במיוחד ועוד. מכיוון שקיימת אפשרות לבחור חדר על פי התאמה לגילאים, ניתן לערוך ימי הולדת במקום בהתאם לגילאי הילדים ומספר המשתתפים.

העדיפו לבחור מתחם של משחקי חדר בריחה מציעים במקום גם השכרה של חדר פרטי, בו הילדים יוכלו לבלות לפני או אחרי המשחק עם משחקים נוספים, מוזיקה וריקודים באווירת מסיבת יום ההולדת.

אטרקציות לימי הולדת ירושלים

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן