fbpx

אולם אירועים טבעוני – יש חיה כזו?

אוג 14, 2019

טבעונים ומתחתנים? רגע לפני שאתם שוברים את הכוס, יש כמה דברים שחשוב שתדעו בדרך לאירוע טבעוני מושלם.

חתונה טבעונית – תפריט מנצח שהאורחים שלכם לא ישכחו

חתונה היא ללא ספק האירוע המרגש ביותר בחייו של כל זוג צעיר, אותו זוכרים היטב גם שנים רבות קדימה. בדיוק בשל כך חשוב שתבחרו באירוע שמרגיש לכם הכי טבעי, על פי אותם עקרונות בהם אתם מקיימים את חיי היום יום שלכם. אם שניכם מקפידים על תפריט טבעוני, בין אם ממניעים אידיאולוגיים ובין אם מטעמים בריאותיים כאלו ואחרים, אל תחששו ללכת עם הלב שלכם ולקיים חתונה עם תפריט על טהרת מזונות מהצומח. היום תוכלו להתאים עבור האירוע שלכם תפריט טבעוני צבעוני וחי אשר יעורר את כל החושים ויגרום לחתונה שלכם לבלוט לטובה בין שלל האירועים אליהם מוזמנים האורחים שלכם, ואם פעם חתונה טבעונית הייתה גורמת להרמת גבה בקרב האורחים, היום מדובר בקונספט שנמצא במגמת עליה מתמדת, אשר מביא אתו רוח רעננה ועדכנית.

אירוע טבעוני- טבעי כמה שזה מוצלח

אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על אירוע חתונה מוצלח הוא ללא ספק האוכל. כולנו נותנים דגש רב לפן הקולינארי באירוע, בין אם אנו זוכרים טעמים ומנות ספציפיות ובין אם חוויה כוללת. תפריט טבעוני לחתונה אינו כולל מוצרים מן החי, החל מדבש ועד חלב, אך כאן תופתעו לגלות כי דווקא האילוץ והאתגר מעודדים חשיבה מקורית מחוץ לקופסא, אשר מולידה חדשנות ומקוריות. הבחירה בתפריט טבעוני יוצרת שילובים מסקרנים בין מגוון של עשבי תיבול, קטניות, פירות וירקות מיוחדים, מבלי שתרגישו מוגבלים כלל. גם בנושא הכשרות צפויים לכם חיים קלים במיוחד, היות ומדובר בתפריט הנחשב לפרווה, כך שתוכלו להימנע מסיבוכים מיותרים וליהנות מראש שקט.

האם כל אולם אירועים יכול לערוך חתונה טבעונית?

בניית תפריט טבעוני עשויה להיות מאתגרת ולכן חשוב שתבחרו נכונה באולם לו צוות קייטרינג בעל ניסיון בתחום. אך אם פעם הייתם צריכים לחפש במיוחד חברות קייטרינג חיצוניות המתמחות באירועים טבעוניים, היום תוכלו לבחור באולם אירועים המציע תפריט טבעוני ייחודי כחלק אינטגרלי מהאירוע. חתונה טבעונית בגרייס בראשון לציון תוכל להתאים בדיוק עבור החתונה שלכם – תפריט מקורי הכולל מנות טבעוניות מגוונות ומרעננות המבוססות על חומרי גלם איכותיים וטריים. חוששים שתפריט ללא בשר אינו עשיר מספיק? אנחנו מבטיחים לכם אינספור מנות שהן לא פחות מחגיגה קולינארית, גם ללא הצורך בבשר או בשאר מזונות מן החי. אנחנו מאמינים כי אין טוב ממראה עיניים, לכן אנחנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת היכרות עם שף הבית וצוות המקום, להתרשם מאירועים טבעוניים שהתקיימו אצלנו ולשמוע על שלל האפשרויות שמחכות לכם בדרך לאירוע טבעוני מושלם. המתחם שלנו ממוקם במרכז העניינים ובלב סביבה עירונית שוקקת ולצד מיקום נגיש ונוח מציע אירוע בלתי נשכח, בלב תפאורה אורבנית מלאה באמירה ובסטייל.

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן