fbpx

צלם מגנטים זה פאסה – עמדת צילום מבית טאגבוקס זה הדבר הבא

מרץ 14, 2019

רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה חד פעמית של צילום ייחודי ומעניין? כעת יש לכם את ההזדמנות. כל הפרטים על עמדת הצילום לאירוע שלכם – במאמר הבא. 

 

 

הדור הבא של הצילום באירועים – עמדת צילום אינטראקטיבית

בעלי שמחות רבים מכירים את הסיטואציה הזו: במהלך האירוע רוב האורחים נוהרים לכיוון של צלם המגנטים, ומפספסים את החוויה. למעשה, לא מעט פעמיים נגרמת גם עוגמת נפש רבה כתוצאה מכך שאין מספיק העתקים של המגנטים, ובכך רוב האורחים נותרים מאוכזבים. יתרה מכך, לאור הביקוש העצום למגנטים כיום מדובר בעוד אטרקציה אשר היא בגדר "חובה" בכל אירוע, אולם נתפס בעיני האורחים כמיושן מאוד, זאת לאור האיכות הירודה כמו גם העובדה כי עם הזמן המגנט נוטה לבלאי, מה שמקשה מאוד על הנראות הכללית לאורך זמן. אולם, כיום ישנו דור חדש אשר משנה את כל מה שידעתם לגבי אטרקציות לאירועים – והיא עמדת צילום לאירועים מבית tagbox אינטראקטיבית.

תמונות

תא צילום לאירועים – האטרקציה הבולטת של השנה

אם ברצונכם להעניק לאורחים שלכם כמו גם לכם חוויה אינטראקטיבית אשר משלבת צילום ואת העולם הדיגיטלי, כעת יש לכם את האפשרות. עמדת הצילום מבית טאגובקס, החברה המובילה כיום בענף הצילום לאירועים היא עמדה ייחודית אשר נחשבת למתקדמת ביותר בעולם, וזאת לאור העובדה כי היא מאפשרת לבצע מגוון רחב של צילומים אינטראקטיביים, כמו גם לשתף באופן מידי את הצילום ישירות מתא הצילום או לשלוח לפלאפון, מה שמקל מאוד על תהליך הצילום המיושן כפי שהכרנו בו נאלצנו לצלם את המגנט ורק אז להעלות לרשת החברתית, באיכות ירודה. על כן, מדובר באטרקציה המובילה כיום בענף האירועים בישראל אשר מאפשרת להעניק לכם ולאורחים שלכם צילומים איכותיים, יפים ודינמיים אשר מתקשרים לעידן הנוכחי שבו כולם רוצים להעלות את עצמם לרשת החברתית מהאירוע, אולם כעת יש להם את הדרך – מבלי להשתמש במכשיר הנייד ובאיכות יוצאת דופן.

תא צילום לאירועים – מתאים לכל אירוע ולכל מחיר

כאמור, תא צילום לאירועים מאפשר לכם להעניק לאורחים שלכם חוויה חדשנית אשר משנה לחלוטין את כל מה שהכרנו לגבי צילום לאירועים. למעשה, בין אם מדובר באירוע בת/בר מצווה, חינה, חתונה, גיבוש העובדים או כל אירוע אחר, בחירה בתא אינטראקטיבי לצילום אותו מספקת חברת tagbox ללא ספק יעניק חוויה כיפית ומעניינת, ובעיקר כזו אשר תאפשר לכם להעניק לכם ולאורחים שלכם זיכרון מוחשי מהאירוע אשר נשמר בצורה טובה בהרבה מהמגנטים המיושנים, כמו גם להעלות את הצילומים ישר לרשת החברתית ובכך לחסוך לאורחים זמן ומאמץ, אלא באופן קל ופשוט ניתן להעלות את הזיכרונות היפים ולשמר אותם. מעוניינים שגם אצלכם באירוע יהיה תא צילום? צרו עמנו קשר עוד היום במספר

073-7024822 לקבלת ייעוץ ראשוני.

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן