fbpx

עולם האירועים בתקופת הקורונה

אפר 29, 2020

אירועים גדולים, כמו חתונות, מתוכננים זמן רב מראש. בעלי האירוע סוגרים עם בעלי האולמות ומפעילי האטרקציות לאירועים חודשים רבים מראש. ולקראת הקיץ, כאשר הטמפרטורות עולות, מתחילה עונת החתונות וכל מי שעוסק בתחום נהנה מעבודה רבה. אך לצערנו השנה עונת החתונות החלה בביטולים ודחיות למועד לא ידוע.

 

מגפת הקורונה 2020 אשר נחתה עלינו במפתיע שינתה את חיינו מן הקצה אל הקצה תוך זמן קצר. הצורך בבידוד חברתי והאיסור על מפגשים המוניים השפיעו על החיים של כולנו, השפיעו על העסקים וגרמו לדחיית כל האירועים למועד בלתי ידוע.

 

זוהי אינה תקופה קלה לאף אחד, אך היא קשה במיוחד לכל מי שעוסק בתחום האירועים, בין אם אלו אולמות אירועים ובין אם אלו מפעלי אטרקציות לאירועים כמו עמדת סלפי או אחרים. עסקים בתחומים אחרים נאלצו להסתגל למצב ולערוך את השינויים הנדרשים על מנת שיוכלו להמשיך לקיים עסקים. למשל, מסעדות בחרו להתמקד בשירותי משלוחים ומדריכי כושר החלו לערוך שיעורים מקוונים.

 

אך עבור עולם האירועים והאטרקציות לאירועים, קורונה 2020 אינה מאפשרת להם שום דרך לקיים עסקים. אלו הם שירותים אשר במהותם נועדו ליצור מפגשים חברתיים, מלאים באהבה, מגע וחיבוקים. זוהי הצורה שבה אנו בני האדם אוהבים לבלות – אנו אוהבים להיות אחד עם השני, לשמוח ולרקוד ומעל לכל להיות ביחד. אנו מחפשים אחר אטרקציות לאירועים אשר יאפשרו לנו לעשות זאת.

 

קורונה 2020 הביאה לנו הרבה אי וודאות. אנחנו יודעים שבסופו של דבר החיסון יפותח והמחלה תיעלם, אך נכון לעכשיו עולם האירועים מתמודד עם מציאות קשה ועובר זעזועים רבים.

 

 קורונה וירוס

אז מה צפוי לנו בתחום האטרקציות לאירועים

 

משבר הקורונה גורם להרבה שינויים בתחום האטרקציות לאירועים. ישנם מציעי שירותים אשר מחפשים אחר מודלים עסקיים אלטרנטיביים ושינוי כיוון, אחרים נסגרים ואחרים מנצלים את ההזדמנות להתארגנות מחדש והכנה ליום שאחרי הקורונה.

 

העסקים הגדולים, בעלי הגב הכלכלי החזק אשר יכולים להחזיק מעמד בימי אלו, פשוט נושכים שיניים. חלקם מנצלים את ההזדמנות על מנת להיות מוכנים טוב יותר לרגע שבו יחזרו הימים בהם נוכל לבלות יחדיו בשמחות משפחתיות ואירועים משמחים. הם חושבים על אטרקציות חדשות, משפרים את התכנית האמנותית, עושים שיפוצים וכו‘.

 

אך מנגד יש לנו את הספקים הקטנים שאינם מצליחים להחזיק מעמד ורבים מהם מתדפקים על לשכות העבודה בימים אלו ומחפשים אחר עבודות אחרות.

 

קשה לנו לדעת כיצד יראה תחום האטרקציות לאירועים ביום שנחזור לשגרה. מצד אחד אנו צפויים לראות דברים חדשים, אך מצד שני עסקים מסוימים עלולים להיעלם. איננו יכולים לדעת מה יהיה מצב ההיצע בשוק האטרקציות לאירועים ואיננו יודעים מה יהיו הביקושים.

 

אנו בטאגבוקס שומרים על האופטימיות. החיים חייבים להימשך ואיתם גם הרגעים המשמחים. בסופו של דבר נתגבר על המחלה וכולנו נרצה להמשיך לחגוג ולשמוח, להיות עם יקירנו ולהנציח את אותם הרגעים בעמדת סלפי.

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן