fbpx

השפעת הטכנולוגיה בעולם האירועים

מאי 29, 2019

אנו חיים בתקופה עתיקה בטכנולוגיה וחידושים טכנולוגיים, טכנולוגיה המתפתחת בקצב מסחרר. ישראל במיוחד ידועה בתור מעצמה טכנולוגית המאופיינת בחדשנות טכנולוגית ומוחות מבריקים אשר מביאים לנו שפע של חברות הייטק חדשניות אשר מפתחות מוצרים שהפכו לשם דבר בעולם. החדשנות הטכנולוגית מלווה אותנו בכל תחומי החיים ומשנה אותם מן הקצה אל הקצה. בזכות הטכנולוגיה הכל הופך ליעיל יותר וניתן לבצע דברים אשר לפני כמה שנים רק חלמנו עליהם. השיפורים הטכנולוגיים נכנסים לכל תחום בחיינו: רפואה, חינוך, נהיגה, בידור ופנאי, תעשייה ואינספור תחומים אחרים ביניהם גם תחום האירועים ובפרט אטרקציות לאירועים. השימוש בטכנולוגיה מאפשר לנו לחסוך בעלויות, לקבל תוצאות טובות יותר ולהפוך כל תהליך לאינטראקציה אינטראקטיבית מהנה.

 

טכנולוגיה בתחום האירועים

 

ענף האירועים עושה היום שימוש בטכנולוגיות שונות אשר ניתן לראותן גם בתהליכים של ארגון והפקת האירוע וגם משולבות במהלך האירוע עצמו, בעיקר בתור אטרקציות לאירועים.

 

לצורך הדוגמה ישנן אפליקציות המסייעות לכם לארגן אירועים, כמו למשל אפליקציות המאפשרות לארגן את רשימת המוזמנים, לשלוח הזמנות דיגיטליות ולעבד את אישורי ההגעה ולקבל תמונת מצב מלאה על כמות האורחים בזמן אמת. נשמע פשוט למדי אבל ללא האפליקציה היינו שולחים הזמנות בדואר רגיל, מחכים לתשובה ומנהלים רשימות אינסופיות במשך שבועות. וזוהי אינה האפליקציה היחידה, אפליקציות נוספות מאפשרות לכם לתכנן את מקומות הישיבה, לנהל את התקציב ולנהל את כל הפרויקט בצורה מסודרת.

 

טכנולוגיה ואטרקציות לאירועים

 

האפליקציות המסייעות בארגון והפקת אירועים מסייעות מאוד למארגני האירוע, אך אותנו מעניינות יותר הטכנולוגיות שבהן ניתקל במהלך האירוע. את אחד היישומים המעניינים של טכנולוגיה בעולם האירועים נועל למצוא בעמדות צילום לאירועים של חברת טאגבוקס. עמדת צילום לאירועים מאפשרת לאורחי האירוע ליהנות מתמונות איכותיות, ברמה של סטודיו צילום מקצועי, תוך כדי אינטראקציה קלה ומהירה מול ממשק ממוחשב הנשלט על ידי מסך מגע. בסופו של דבר ניתן לקבל את התמונות באמצעות SMS, דואר אלקטרוני או להדפיסן על גבי מגנט. בעצם יש כאן שילוב של טכנולוגיות שונות אשר יחדיו מעניקות חוויה לאורחי האירוע.

 

בעמדת צילום לאירועים יש שילוש של טכנולוגית צילום דיגיטלית; טכנולוגית עיבוד תמונה גראפי; טכנולוגיית מסכי מגע; טכנולוגיות הדפסה מתקדמות וכמובן טכנולוגיות אינטרנט וסלולר. תא צילום לאירועים משנה את כל התפיסה שלנו לגבי אטרקציות לאירועים ובידור במהלך האירוע.

 

חשוב גם לציין שהחדשנות הטכנולוגית מאפשרת לנו לחסוך בעלויות. רק לפני מספר שנים מועטות על מנת להרים אטרקציה שכזו באירוע היינו צריכים להקים סטודיו צילום בתוך האירוע, עם צוות מקצועי של צלמים, מעצבים גרפיים ומעבדת פיתוח תמונות. בעצם זה היה על הגבול הדק של בין יקר מידי לבלתי אפשרי. היום הכל קטן, קומפקטי וזול.

 

מעניין מה עוד תביא לנו הטכנולוגיה בתחום של של אטרקציות לאירועים.

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן