כאשר אתם עורכים אירוע בוודאי חשוב לכם להשקיע בכל הפרטים וגם לספק אטרקציות שונות להנאתם של האורחים. אבל אם ננסה לפשט את הדברים נוכל לראות שבסופו של דבר ישנם שני דברים חשובים שתרצו עבור האירוע שלכם, עבור האורחים שלכם וגם עבור עצמכם; תרצו שכל האורחים ייהנו באירוע וגם שתישאר מזכרת מהערב המרגש. תא צילום לאירועים הוא בדיוק מה שאתם צריכים, תא הצילום מספק לכם את שני הדברים יחדיו, גם הנאה עבור האורחים וגם זיכרון שיישאר אתכם ועם האורחים גם אחרי האירוע.

תא צילום לאירועים – כולם אוהבים להצטלם

כולנו אוהבים להצטלם, במיוחד באירועים בהם השקענו, התלבשנו יפה והגענו במיטבינו. זהו הזמן הכי טוב לצלם כמה תמונות למזכרת. בכל אירוע תוכלו לראות את האורחים שולפים את מכשירי הסלולר ועושים תמונות סלפי למזכרת, אז למה שלא תשתמשו בעמדת צילום לאירועים בתור אחת האטרקציות באירוע? אין סיכוי שהאורחים יישארו אדישים. נכון שכמעט לכולנו יש טלפון עם מצלמה, אך זה לא משתווה לתמונות של תא צילום לאירועים.

בעזרת תא צילום לאירועים ניתן להפיק תמונות מסוגים שונים, כמו למשל תמונות בומרנג, תמונות GIF, תמונות מסך ירוק ומסך לבן ואפילו סרטוני ברכה.

תא צילום לאירועים – מזכרת מנצחת

עמדת צילום לאירועים מספקת גם אטרקציה וגם זיכרון מתוק מהאירוע. מייד בתום הצילום (תוך 8 שניות) האורחים שהצטלמו מקבלים את התמונה וגם לינק לאתר הגלריות של TAGBOX בו ניתן להוריד את התמונות בפורמט דיגיטלי. התמונות משמשות כמזכרת אותנטית מהאירוע המרגש. כמו כן רבים מהאורחים משתפים אותן ברשתות חברתיות, דבר שיכול להיות חשוב מאוד במידה ומדובר באירוע מסחרי ולא אירוע משפחתי. אם למשל מדובר באירוע השקה של מותג, התמונות יסייעו להעלאת המודעות למותג ברשתות החברתיות.

הרשו לנו לתת לכם טיפ קטן, טיפ שיעזור לכם לחשמל את הערב ולהוסיף עוד עניין לצילומים והתמונות. ספקו לאורחים שלכם גימיקים אשר יכולים להשתלב יפה בתמונות ולהוסיף להן הומור. ניתן להשתמש באביזרים שונים כמו כובעים צבעוניים, שלטי אופס, כתרים ועוד מגוון גימיקים אשר גם מחממים את האווירה ברחבת הריקודים וגם מצטלמים יפה.

אם גם אתם מתכננים אירוע בקרוב, פנו לטאגבוקס ונספק לכם תא צילום אשר יעמוד במרכז האירוע. אנו המומחים בעמדות צילום ואטרקציות לאירועים.

לסיכום, תא צילום לאירועים הוא מסוג האטרקציות שאסור לוותר עליהן, זה פשוט חובה. זה לא יקר וזה צובע את כל האירוע בצבעים חמים של חברות ומשפחה. האורחים יבלו באירוע, ייהנו מהאוכל, המוזיקה והריקודים וכל תכנית האירוע ובמקביל ירצו גם להצטלם על מנת לזכור את הערב המרגש.