fbpx

אטרקציה חדשנית לאירועים

מרץ 14, 2019

בעלי שמחות רבים תוהים לעצמם מהי האטרקציה החדשנית ביותר כיום באירועים, ולנו יש את הפתרון בשבילכם – תא צילום אינטראקטיבי אשר מהווה את פסגת החדשנות של עולם הצילום באירועים

אטרקציות לאירועים – אין ספור של אפשרויות

כמעט כל בעל שמחות מכיר את הדילמה הקשה שבה אנו נאלצים לבחור מבין שלל האטרקציות אשר מוצעות כיום בשוק. למעשה, אטרקציות לאירועים הפכו בשנים האחרונות בגדר "חובה" לכל אירוע, גם אם מדובר באירועים קטנים, בינונים או גדולים. הסיבה לכך היא הרצון העז של כל אחד להעניק לאורחים חוויה בלתי נשכחת, כמו גם לבלוט אל מול עשרות האירועים המתרחשים מדי יום במדינת ישראל. על כן, אם אתם כעת מחפשים את האטרקציה המובילה והכיפית ביותר, כזו שמהווה פסגה טכנולוגית מתקדמת אשר מתקשרת בדיוק  לעידן הנוכחי בו הרשתות החברתיות שולטות – לנו יש את הפתרון – תא צילום לאירועים.

תא צילום לאירועים – אטרקציה שהיא בגדר חובה לכל אירוע

בשנים האחרונות אנו עדים לכך שהרשתות החברתיות תופסות יותר ויותר מקום, מה שמקשה מאוד על בעלי השמחה ליהנות מזמן איכות עם האורחים, זאת לאור העובדה כי רבים מהם מחפשים את צלם המגנטים ונאלצים לגשת להדפסה של המגנטים, ובכך מתבזבז זמן יקר של ריקודים ושהות עם בעלי השמחה. כעת, ניתן לשלב את שני העולמות: הן של הצילום עצמו והן של הרשתות החברתיות, בדרך אינטראקטיבית וכיפית במיוחד. תא הצילום של חברת togbox מאפשר לכם להעניק לאורחים זיכרון בלתי נשכח מהאירוע, וזאת לאור תא צילום איכותי אשר מאפשר לצלם במגוון רחב של דרכים אין ספור תמונות, בהתאמה אישית, כמו גם להקרין את התמונות אשר צולמו לאורך כל האירוע. בנוסף, ניתן להעלות את התמונות באופן ישיר לרשת החברתית או לשלוח לטלפון הנייד, באיכות יוצאת דופן. תא הצילום מאובזר במערכות תאורה מתקדמות, כך שכל תמונה אשר מתקבלת יוצאת באיכות גבוהה במיוחד כמו גם בצבעים חדים, ועל כן מדובר באטרקציה ייחודית אשר היא בגדר חובה לכל סוג של אירוע.

הרבה תמונות

מעוניינים גם אתם לקבל את תא הצילום אליכם לאירוע? קדימה, יש לכם הזדמנות!

תא הצילום לאירועים של חברת togbox מאפשר לכם לקבל את האיכות הגבוהה ביותר של צילום, בדרך קלה ופשוטה, ובמחיר אטרקטיבי ונוח לכל כיס. בכך, תוכלו לחסוך מהאורחים שלכם את ההליכה הלוך ושוב לעמדת המגנטים, אלא בדרך פשוטה וקלה להצטלם ולקבל את התוצר הסופי בו במקום. מאז החלה לשווק את תא הצילום, זכתה חברת togbox לאין ספור שבחים, זאת לאור העובדה כי מדובר באטרקציה מובילה אשר נחשבת כטובה ביותר בענף האירועים, ללא עוררין. אם ברצונכם לקבל גם לאירוע שלכם את תא הצילום החדשני הזה, יש לכם את ההזדמנות. צרו עמנו קשר עוד היום במספר 073-7024822. 

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן