fbpx

תא צילום לאירועים לאירוע בלתי נשכח

מרץ 14, 2019

תא הצילום של חברת TagBox מהווה כיום את האטרקציה המובילה בעולם האירועים. כיצד תוכלו גם אתם לקבל אותה? להלן הפרטים.

תא צילום לאירועים – חוויה בלתי נשכחת

אם אתם כעת בזמן ארגון האירוע שלכם, אין ספק כי אחת ההחלטות הקשות ביותר נוגעות לבחירת האטרקציה. כידוע, ענף האירועים חווה שינוי משמעותי בעשור האחרון, זאת לאור העובדה כי רבים רוצים להעניק חוויה ייחודית לאורחים, אשר מצפים לקבל אטרקציות שונות במהלך האירוע. לכן, אם אתם כעת מתלבטים לגבי האטרקציה אשר יכולה להתאים לאירוע שלכם, אנו שמחים להציג לכם את תא הצילום של חברת TagBox אשר מהווה כיום את האטרקציה המובילה בעבור כל אירוע, בין אם מדובר בגיבוש עובדים, חתונה, בר/בת מצווה או גיבוש משפחתי. מדובר בתא צילום דינאמי אשר מאפשר לבצע אין ספור צילומים בפוזות שונות, באיכות מצוינת ובאופן דיגיטלי לחלוטין, ובכך מתקבלת חוויה בלתי נשכחת מהאירוע שלכם אשר תישמר ללא ספק למשך שנים ארוכות.

תא צילום

תא צילום לאירוע – הדרך שלך להעניק לאורחים ולך זיכרון מוחשי מהאירוע

כאמור, תא הצילום של חברת tagbox הוא תא חדשני אשר מאפשר לצלם סגנונות תמונה שונים, בהתאמה אישית. אם בעבר התרגלנו להצטלם אל מול צלם המגנטים ולחכות עד להדפסת המגנט, במידה ועדיין הוא נשאר בעמדה, כיום באמצעות תא הצילום החדשני ניתן לצלם ולהעלות את התמונות באופן ישיר לרשתות החברתיות, באיכות מקסימלית. לכן, אם גם לכם נמאס מלחכות זמן רב למגנטים שלכם ובכך לבזבז זמן חשוב של האירוע,  כמו גם להעניק לכם ולאורחים אופציה לשמור את התמונות היפות ביותר שלהם ושלכם בדרך דיגיטלית, דינאמית וחדשנית, וזאת לאור העובדה כי מדובר במערכת הדפסה חדשנית אשר מאפשרת לקצר זמנים באופן משמעותי, כך שאין סיבה לחכות – ניתן לקבל את התמונות אשר צולמו תוך שמונה שניות בלבד, וזאת בזכות מדפסת תרמית חדשנית אשר מדפיסה את התוצר בתוך כ 8 שניות בלבד.

חוויה יוצאת דופן באירוע שלכם – למה אתם מחכים?

לסיכום, אין עוררין כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעבור כל אירוע הוא נושא הצילום והתיעוד, וכעת יש לכם את ההזדמנות לקחת אטרקציה אשר תשדרג את האירוע שלכם בצורה משמעותית, ייחודית ואשר מתאימה לכל סוגי האירועים: בין אם מדובר באירועים עסקיים, בר/בת מצווה, חתונות או גיבוש משפחתי. מאז החלה לפעול החברה היא סיפקה את התא למאות אירועים ברחבי הארץ, וזכתה לתשבחות רבות – לאור העובדה כי מדובר בחברה מובילה בתחומה אשר שמה דגש על חווית הלקוח, כמו גם על הענקת מעטפת שלמה של צילום, עריכה והדפסה ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר. אם גם אתם רוצים לקבל את תא הצילום ישירות לאירוע שלכם, ולהצטרף למאות הלקוחות המרוצים, צרו קשר באמצעות האתר בכתובת https://www.tagbox.co.il.

 

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן