fbpx

האטרקציה הטובה ביותר לשנת 2022

מרץ 14, 2019

Party 1549983679

האירוע הגדול שלכם מתקרב? יש לנו את האטרקציות המובילות של השנה, ולכם יש הזדמנות חד פעמית לאפשר לכם ולאורחים שלכם לקבל חוויה בלתי נשכחת.

מחפשים את האטרקציות המובילות? לנו יש אותן

בעלי שמחות רבים, בין אם מדובר באירוע גדול או קטן, כמו גם ועדי עובדים, נוטים לקבל על עצמם אטרקציות אשר הפכו עם השנים לשחוקות במיוחד, בין אם מדובר במגנטים, שימוש בעזרים בזמן הצילום וכו'. עם זאת, חשוב לזכור כי במידה ואתם רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית, כעת יש לכם את ההזדמנות.אטרקציות לאירועים מבית Tagbox יאפשרו לכם להעניק לאורחים ולכם חוויה ייחודית, כל זאת בזכות אטרקציה מדהימה – תא צילום לאירועים. התא, אשר מאובזר במערכות הטכנולוגיות המובילות בעולם כמו גם מצלמות איכותיות אשא מאפשרות לקבל צילום יוצאת מגדר הרגיל, מהווה סטודיו של ממש לצילום – בזמן האירוע שלכם. כל מה שאתם והאורחים צריכים לעשות הוא להיכנס לתא, לבחור את הרקע על גביו תרצו להצטלם ולקבל תוך שניות ספורות תמונה איכותית באיכות HD. בנוסף, ניתן לבצע שלל רחב של פוזיציות צילום בתוך התא כגון צילום וידיאו, GIF או ברכה מצולמת, לשם קבלת זיכרון מוחשי מהאירוע, באופן המותאם אישית. בכך, האירוע שלכם ישודרג פלאים בזכות מערכת דינאמית אשר מהווה כיום את האטרקציה המובילה לשנת 2020, ולא בכדי.

מצלמה

אטרקציות לשנת 2022 – תא הצילום של חברת tagbox

חברת tagbox  היא חברה חדשנית ופורצת דרך אשר משנה את כל מה שהכרנו לגבי עולם הצילום, אשר הוא חלק בלתי נפרד מענף האירועים, אשר מחייב כי באירוע עצמו יהיו מספר צלמים אשר ינפיקו כמה שיותר זיכרונות מצולמים. למעשה, תמהיל האפשרויות אותו מעניקה חברת tagbox לקהל הלקוחות משלב תמהיל רחב של אפשרויות, ובכך מהווה אטרקציה מעניינת ומסקרנת אשר משלבת את הפן הטכנולוגי המתקדם ביחד עם אפשרות לצילום איכותי ומושלם. מאז החלה החברה לשווק את התא, מאות לקוחות הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר הציבורי כבר ביקשו לקבל את התא ואכן התגובות היו מצוינות, כפי שמדווחים לקוחות מרוצים בסקרי שביעות רצון אותה מבצעת החברה. לכן, אם אתם עדיין מתלבטים לגבי האטרקציה של האירוע שלכם, ניתן לפתור את הדילמה בהתקשרות עם החברה לשם קבלה של תא צילום ייחודי.

מעוניינים לקבל את תא הצילום אליכם לאירוע? כעת זה אפשרי!

כאמור, תא הצילום של חברת tagbox מתאים בעבור כל אירוע ומהווה את אחת האטרקציות המבוקשות ביותר, ולא בכדי. כעת, גם לכם יש את ההזדמנות! צרו עמנו בהקדם האפשרי קשר במספר 073-7024822 או היכנסו לאתר בכתובת https://www.tagbox.co.il, השאירו פרטים ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו להנציח את האירוע שלכם בדרך ייחודית, מעניינת ובעיקר – יפה מאי פעם.

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן