fbpx

מסך ירוק לאירועים – אטרקציה שאסור לפספס

מרץ 14, 2019

מחפשים את האטרקציה הטובה ביותר לאירוע שלכם? כזו אשר משלבת צילום איכותי ואינטראקטיביות? יש לנו את הפתרון בשבילכם, והוא פשוט מכפי שחשבתם.

אטרקציות לאירועים – מסך ירוק

ענף האירועים בישראל משנה את פניו בשנים האחרונות, זאת לאור כניסתן של טכנולוגיות פורצות דרך אשר מאפשרות להכניס לכל אירוע אטרקציה מעניינת, כיפית וכזו אשר ללא ספק תיחרט בזיכרונם של האורחים. למעשה, אנו מכירים לא מעט בעלי שמחות אשר מחפשים אודות אטרקציות ייחודיות שלא נראו כמותן, במחיר אטרקטיבי אשר משתלב בצורה הרמונית עם האירוע עצמו. על כן, אם גם אתם מחפשים את האטרקציה המובילה כיום, אנו שמחים להציג לכם את המסך הירוק של חברת togbox אשר יאפשר לכם להעניק לאורחים שלכם חוויה מצולמת מהאירוע, בצורה ייחודית.

מסך ירוק לאירוע שלך – הנאה מושלמת של האורחים וזיכרון צילומי בלתי נשכח

מסך ירוק לאירועים של חברת tagbox מהווה כיום את האטרקציה המובילה בענף האירועים, ולא בכדי. אם בעבר התרגלתם לכך שהאורחים שלכם צולמו במגנטים לא איכותיים, כיום הם יכולים להגיע למסך הירוק, להצטלם ולבחור את הרקע הרצוי להם. למעשה, מדובר בסטודיו לכל דבר אשר מאובזר במערכות תאורה מתקדמות כמו גם בצילום באיכות HD, כמו גם מאפשר לאורחים שלכם לבחור מבין אין ספור רקעים מתחלפים של נופים, טבע, מקומות היסטוריים וכו' או אפשרות לעשות קטע וידיאו ובומרנג מתוך העמדה. במהלך כל האירוע ילוו אתכם ואת האורחים שלכם צוות מקצועי של חברת tagbox אשר יוודא כי אכן התאורה והמצלמה מותאמים לאורחים, כך שהתמונה המתקבלת תהיה איכותית, יפה ובאיכות הגבוהה ביותר.

מסך ירוק

יצירתיות וחדשנות בעולם הצילום בזכות חברת tagbox

כאמור, המסך הירוק אותו משווקת חברת tagbox מאפשר לכם להיפטר מהתמונות המיושנות כדוגמת מגנטים, ולעבור לקדמה הטכנולוגית של עולם הצילום. המצלמה החכמה המותקנת לפני המסך הירוק היא מצלמה דיגיטלית אשר מאפשרת להנפיק תמונות באיכות מצוינת, כמו גם לבחור מבין שלל של רקעים ובכך לקבל תמונה ייחודית המותאמת באופן אישי לטעם של הלקוחות, מה שמבטיח כי אלבום החתונה של האורחים שלכם וגם שלכם יהיה מעניין ומותאם בדיוק לסוג האירוע. בנוסף, ישנה אפשרות להעלות את התמונות ישירות לרשתות החברתיות, מה שמהווה חיסכון משמעותי בזמן ומאמץ אלא מקשר בין העולם הדיגיטלי לבין עולם האירועים. באמצעות חברת tagbox תוכלו לקבל ליווי אישי לכל אורך הדרך מצוות המקצוענים של החברה, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר אשר יודעים להתאים את המסך הירוק לצרכים האישיים כמו גם לבצע תחזוקה שוטפת במהלך כל האירוע, עד לשביעות רצונכם המלאה. על כן, אם גם אתם רוצים לספק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ויוצאת דופן, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר במספר 073-7024822 ונציג ישמח לעמוד לשירותכם.

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן